CV Manager
- Dział: Produkty
- wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
CV Manager to prosta aplikacja webowa przeznaczona dla firm prowadzących często rekrutację pracowników, i które w związku z tym chcą usprawnić proces zgłoszeń oraz późniejszej obsługi kandydatów.
Dzięki aplikacji kandydaci mogą swobodnie sami dopisywać do bazy swoje zgłoszenia, a pracownicy firmy rekrutacyjnej mają mniej pracy, dzięki temu, że dużo informacji o kandydacie jest już wprowadzonych i uporządkowanych w strukturach bazy danych.
Aplikacja posiada część administracyjną – dla firmy prowadzącej rekrutację oraz formularz zgłoszeniowy dla kandydatów – gdzie wypełniają lub modyfikują swoje zgłoszenie.
Aplikacja może pracować na serwerach firmy rekrutacyjnej spełniających wymagania: środowisko php / javascript/ baza mysql lub też może być hostowany i wykorzystywany na serwerach naszej firmy.
Formularz zgłoszeniowy
Formularz zgłoszeniowy służy kandydatom do uzupełnienia podstawowych informacji o sobie oraz załączenia swojego CV i wykonania zgłoszenia swojej osoby do bazy. Może być podłączony i otwierany ze stron firmy rekrutującej. Kandydat uzupełnia informacje o swojej osobie według uzgodnionego formularza, do uzupełnienia jest ok 30 pól. Przykładowo są to następujące informacje:
Imię nazwisko, wiek, płeć, Stan zdrowia, Niepełnosprawność, adres, telefon, email, Sanepid, Wózki widłowe, Prawo jazdy. System kontroluje pola wyboru np. Uprawnienia na wózki widłowe: możliwe odpowiedzi: Tak/Nie/Gotowość wykonania. W formularzu można dołączyć inne pliki z dodatkowymi informacjami (zdjęcie, opisy pracy, referencje, przykładowe dokumentacje czy prace itd.).
Kandydat może podać swój email w formularzu, wtedy otrzyma na email potwierdzenie wykonania zgłoszenia. Jednak email nie jest wymagany do wykonania zgłoszenia i można wypełnić formularz bez posiadania adresu email.
Administrator
To moduł przeznaczony dla pracowników firmy rekrutującej. Umożliwia przeglądanie i zarządzanie zawartością bazy. Pracownik ma wgląd we wszystkie rekordy i pełną ich strukturę.
Funkcje związane z działaniem na bazie CV
- Wyszukiwanie danych lub fraz (wyszukiwarka ogólna)
- filtrowanie i sortowanie rekordów
- zmiana danych w rekordach
- usuwanie rekordów
- dodawanie nowych rekordów
Dodatkowe pola administracyjne:
- Data dodania oferty
- Opiekun kandydata (pole tekstowe)
- Status kandydata
- Ocena kandydata
- Opinia o kandydacie
- Data ostatniego przeglądu kandydata (pole typu data dopisywane przez administratora bazy)
Dwa podstawowe widoki – lista lub formularz
Lista
Praca z bazą odbywa się w widoku listy, która zawiera wszystkie lub przefiltrowane rekordy. Widok ten umożliwia szybkie poruszanie się po bazie, wybór, dodawanie ograniczeń, filtrów i w efekcie uzyskanie grupy rekordów o podanych parametrach. Listę można modyfikować - zmieniać kolumny widoczne na liście.
Formularz
Po wybraniu konkretnego rekordu – pracujemy w widoku jednego rekordu zgłoszenia. Widoczne są wszystkie pola danego zgłoszenia, można je modyfikować lub uzupełniać.
Inne
- System umożliwia zarządzanie uprawnieniami do bazy poprzez przydział pracownikom różnych ról (administrator, koordynator, edytor – nieograniczona liczba użytkowników).
- Logowanie zdarzeń – system zapisuje logi z operacji (np.: dodano rekord, usunięto, co zmieniono, kto kiedy to zrobił)
- Obsługa wymogów dotyczących haseł użytkowników (częste zmiany, długości itd.)
- Obsługa wymogów związanych z GIODO.